Gradiva iz Strokovnega srečanja projekta 3DIPhE:
ČETRTEK, 5. 3. 2020:
Uvodna eksperimentalnica |
Uvod v Strokovno srečanje projekta 3DIPhE (Mojca Čepič, UL PEF) |
Uvod v učenje z raziskovanjem (Dagmara Sokołowska, JU Poljska) |
Delavnica 1: Investigating trough light (Dagmara Sokołowska, JU Poljska)
Delavnica 2: Taljenje ledenih gor (Ana Gostinčar Blagotinšek, UL PEF): |
Samostojni referati učiteljev, članov mednarodnega projekta 3DIPhE v obliki PANELNIH PREDSTAVITEV:
- Andreja Eršte: Spaghetti Spy Tactics // Vohunsko določanje mehanskih lastnosti špagetov
- Urška Krajnc: Podobnost in podobni liki // Similarity and Similar shapes
- Jasmina Petek Pelcl: Zrcaljenje čez premico // Mirroring shapes across the line
- Vesna Lindič: Zrcaljenje čez premico // // Mirroring shapes across the line
- Valentina Mlakar in Darinka Jeraj: Sodelovalno učenje različnih starostnih skupin // Collaborative learning between groups of different ages
- Gregor Rapuš: Simulacija vezave // Computer simulation of electric circuits
PETEK, 6. 3. 2020:
Uvod o raziskovanju lastne prakse in delu v učečih se skupnostih (Wim Peeters, CEF Belgija) |
Samostojni referati učiteljev, članov partnerskih držav projekta 3DIPhE (v angleščini) v obliki PANELNIH PREDSTAVITEV:
|
Samostojni referati učiteljev, članov mednarodnega projekta 3DIPhE v obliki PANELNIH PREDSTAVITEV:
- Barbara Jančič: Kaj lahko raziskujemo s hladilno torbo? // Inquiries with the Cooler Bag
- Vesna Kotnik: Raziskujem sam! Hladilna torba // My own inquiry: Cooler Bag
- Jure Štokovnik: Raziskovanje uporabnosti toplotno izoliranih izdelkov // Thermally Isolated Objects Inquiry
- Simona Verdinek Špenger: Obseg in ploščina sestavljenih likov // Circumference and surface area of composed shapes
- Jasmina Žel: Hookov zakon // Hook’s Law
- Marko Rožič: Izrek o kinetični in prožnostni energiji // Principle of conservation of Mechanical energy
- Maja Ilar: Je več liter ali kilogram? // Which is bigger: one liter or one kilogram?
- Matej Rožič: Nakup tekočine z omejitvijo mase // Buying liquid in units of mass
- Tatjana Hedžet: Učenje z raziskovanjem učencev v skupini // IBL in a group
- Lidija Eler Jazbinšek: Kako učenje z raziskovanjem vpliva na razumevanje in pomnjenje snovi? // Effect of IBL on understanding and memorising