Na 5. konferenci učiteljev naravoslovnih predmetov NAK 2019 v Laškem smo se 23.10.2019 predstavili z dvema delavnicama.
Gradivo iz prve delavnice (3DIPhE: učenje z raziskovanjem – praktični primeri) najdete tukaj:
- Učenje z raziskovanjem: prazen delovni list
- Učenje z raziskovanjem: priporočila za učitelja
- Učenje z raziskovanjem: Sence in polsence – osnove in kratka navodila
- Učenje z raziskovanjem: Energijske pretvorbe – kratka navodila
- Učenje z raziskovanjem: Tlak – kratka navodila
- Plakat za Učenje z raziskovanjem (projekt Fibonacci)
Gradivo iz druge delavnice (3DIPhE: Orodja za informirano izbolševanje lastne prakse) najdete tukaj skupaj z dodatnim gradivom:
- Orodje (056): Konsenzogram
- Orodje (035): Načrt raziskave
- Orodje (001): Moja prednostna ambicija
- Orodje (010): Lakmusov test za vprašanje
- Orodje (033): Vrste podatkov
- Orodje (099): Izbira pravega vprašanja
- Orodje (111): Atlas
- Orodje (022): Preverjanje načrta raziskovanja lastne prakse
- povezava do ostalih orodij projekta Linpilcare (v slovenščini)
“Izvedba tega projekta je financirana s strani Evropske komisije. Vsebina publikacij (komunikacij) je izključno odgovornost avtorja in v nobenem primeru ne predstavlja stališč Evropske komisije.”